onsdag 10 april 2013

Ingen vanlig dag

Ja idag var verkligen ingen vanlig dag. En av årets absolut kortaste dag.

Jonas lämnade barnen på dagis och jag skulle ta lite sovmorgon, låta kroppen vila efter en full gårdag.
Jag sov och sov och sov och vaknade 11:30. Sen kom jag inte upp ur sängen på en timme. Så var det dags o hämta barnen. Där var halva dagen över. Men jag hann med ett avsnitt av "Hem till gården" i alla fall, fördelen med att vara sjukskriven.

När jag väl hade hämtat barnen åkte vi för att tvätten bilen. Äntligen!! Och det var dagens höjdare. Barnen helt tokiga när borstarna rullade över oss, skrattade sig hesa, skräckblandad förtjusning. Tänk vad de små detaljerna gör livet så stort.

Resten av dagen har vi hängt på gården med grannarna inkl. 8 grannungar.. gap, skrik, gråt, bus och galenskap ♡.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar