tisdag 2 april 2013

Dagar

2 februari.

3 dagar sedan jag fyllde onödiga 31 men utökade min muminkoppsamling.

3 dagar sedan jag jobbade mitt sista pass på mycket länge. Nu börjar väntan på "trean" och rehabilitering av lossade fogar (ljuva graviditet). Bitterljuvt men mest ljuvt.

2 dagar sedan jag hängde hos svärmor, sängliggandes med samma förbannade fogar och nyfräsch förkylning med rinnande ögon och röd näsa.

1 dag sedan allt var precis som förut. Men börjar misstänka pollen. Välkommen!

0 dag sedan vi började drömma om Huset och budade för första gången. Nu en lång väntan.. fan jag hatar ju att vänta.

0 dag när "skorpan" i magen gick in i vecka 21 och firade med en riktig sprattelfest.

0 dag sedan mor och far kom på spontanbesök och häng med världens bästa grannar

0 dag och himlen var alldeles blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar