tisdag 4 september 2012

Hur svårt kan det va??

Okej, klockan är snart 23. Mellan 17-20 var jag så trött så jag inte visste hur jag skulle hålla mig vaken, typ en av den obehagligaste känslorna som finns. Köket såg ut som ett efter-maten-bombnedslag och tvätt som legat i två dagar hade tagit över sovrummet. Tanken på att ta tag i det var som att, ja kommer inte på nåt, men det låg lååångt borta.
 
Men nu då, klockan är 23 och jag ska upp 6.30 imorgon, superpigg och noll motivation till att lägga mig. Hmm.. hur fungerar detta? Är jag normal, sämst karaktär i hela världen? För mig är att lägga mig att förlora, erkänna sig besegrad. Hur trist som helst, jag menar man kan ju missa nåt.
 
Efter nattningen blev det ett välbehövligt bad med barnens Rory Racerbil-bubbelskum och Project Runaway på datorn belägrad på toaletten. Badkar fullt med barnens leksaker och ett badrum med en överfull blöjhink, kan det bli lyxigare??
 
Nu väntar en ny dag, och jag SKA lägga mig tidigt då...
 

Härligt med barn! Härligt med systrar tycker O?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar