onsdag 21 augusti 2013

Inte vilken dag som helst

Idag har jag sovit, sovit, sovit. Hämtat hämtmat, handlat mat. Vilat. Dammsugit och vikt tvätt. Spelat wordfeud, spelat WII med O i 10 min (sen mådde jag så illa så jag fick vila en stund), nattat barn och ätit ostbågar. Kul blogginlägg. Men ibland är livet så där hysteriskt kul och intressant.

Under kvällen har jag haft mycket sammandragningar men det verkar som om Skorpan har ändrat sig. Nu är det lugnt igen.

Idag firar jag och J treårig bröllopsdag. Så egentligen är det världens mest speciella dag. För idag påminns jag om att jag har världens bästa i mitt liv.

Tänk att han ville leva sitt liv med mig. Tänk att han står ut med alla mina udda egenheter.
Tänk att han fortfarande ser på mig och man ser att han tycker jag är typ snyggast i världen, ja de dagar som jag inte ser ut som Anders Timell iallafall. Men kanske även då.
Tänk att han fortfarande utan att tänka på det börjar pilla i mitt hår när vi är bland folk.
12 år tillsammans, 3 år som gifta och 2,5 barn senare. Och tänk, vi går fortfarande alltid och lägger oss samtidigt. Men det gör jag för honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar